Известие

Collapse
No announcement yet.

Led къси светлини на 147?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
    Ами ти заедно с групичката дежурни форумни чички-"разбирачи" явно се имаш за някаква крайна инстанция, след която никой нищо нищо не знае и не може да опитва, някакъв извор, от който всички трябва да пием, щото... Ти така си мислиш... Карай си с газовите фенери отпред ако искаш, не ми пречиш със сухата си теория и безрезултатна практика. Това, че моторетката ти има кофти фар, въобще не значи, че всички ПС са така!
    Тва фарът какво трябвало да рисува къде го чете? В архаичната книжка за ГоУФ двойка или в нещо по-старо? Значи ако слушам сухата теория не мога да натъпча повече от 8ГБ мемори карта с СЕ К750 щото нямало да я чете... Ама естествено последното не е вярно, щото същият ще прочете и 256ГБ памет, че и работи с тях, просто към датата му на производство последната не е съществувала... Та така и с книжките от които се ограмотяваш, драги, понеже са писани от същите архаици, без въобще да са имали идея, че може някога ЛЕД технологията успешно да замести газовото кандило....
    Колега, за фаровете е много важно не само да светят силно и фокусирано, но и с определена форма на лъчевия сноп. Ако това не е тъка, гарантирано заслепяваш насрещния и дърпаш дявола за опашката. Не случайно в страните с ляво движение се ползват фарове с друг профил.
    Новите фарове са изработени технологично за новия тип светлинен източник и профила на светлинния сноп отговаря на изискванията. Ако афтърмаркет лед крушките покриват стандарта за лъчевия сноп, чудесно. Ако обаче правят светлинно "петно" с друга форма, смятай че не само ще те "сърби" трибуквието, но си опасен за движението.
    За да се прекрати заформилият се безплоден спор, качи една снимка на светлинните петна на фаровете върху някоя стена, при хоризонтално положение на колата и разстояние от около 10м. Ако видяното е сполучливо, ще имаш гарантирано последователи, без да се "убеждавате" вербално.
    Last edited by myato; d.m.y г., 10:07.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #32
      Следя темата с интерес.

      На бившата ми 147-ца (без лупи на фаровете) карах дълго време с ксенон 35w и резултатът беше, че виждах доста по-добре сравнено с халогенките. Лошото е, че колкото и да регулирах фаровете да светят ниско, пак си блестяха неприятно за тези срещу мен.

      След това 2013 взех Volvo V50, уж по-нова кола 2006-2007, уж фарове с лупи, но като позачетох и в чуждите форуми всички са недоволни от фаровете на въпросното Волво. Първо взех едни супер дупер халогенки Осрам Найтбрейкър +незнам си колко % и да кажем, че реално една идея се подобриха нещата. За 6 месеца, обаче осрамките изгърмяха и реших да мина на ксенон. С правилните крушки 4500к-5000к всичко си дойде на мястото. Таа лупата + ксенон определено беше много сполучлива комбинация.

      В момента на 156-цата (нямам лупи) и от опита ми със 147-цата знам, че не е "колегиално" да карам с ксенони, но изненадващо дори за мен - с хубави халогенки видимостта на тъмно е задоволителна.

      Фиат купето, обаче се слави с недостатъчно добри фарове, дори и като ново, въпреки фаровете с лупи Преди не ми пречеше, защото го карах само съботно-неделно и по пистови мероприятия (дневни), но последната година реших да си го ползвам като ежедневка през лятото и нощем направо карам по усет В UK форума, обсъждат точно въпросните нови ЛЕД крушки и всички са много доволни от резултата. Прилагам една снимка на "петното" с ЛЕД крушките монтирани на английско фиат купе (с десен волан).
      Attached Files
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Следя темата с интерес.

        На бившата ми 147-ца (без лупи на фаровете) карах дълго време с ксенон 35w и резултатът беше, че виждах доста по-добре сравнено с халогенките. Лошото е, че колкото и да регулирах фаровете да светят ниско, пак си блестяха неприятно за тези срещу мен.

        След това 2013 взех Volvo V50, уж по-нова кола 2006-2007, уж фарове с лупи, но като позачетох и в чуждите форуми всички са недоволни от фаровете на въпросното Волво. Първо взех едни супер дупер халогенки Осрам Найтбрейкър +незнам си колко % и да кажем, че реално една идея се подобриха нещата. За 6 месеца, обаче осрамките изгърмяха и реших да мина на ксенон. С правилните крушки 4500к-5000к всичко си дойде на мястото. Таа лупата + ксенон определено беше много сполучлива комбинация.

        В момента на 156-цата (нямам лупи) и от опита ми със 147-цата знам, че не е "колегиално" да карам с ксенони, но изненадващо дори за мен - с хубави халогенки видимостта на тъмно е задоволителна.

        Фиат купето, обаче се слави с недостатъчно добри фарове, дори и като ново, въпреки фаровете с лупи Преди не ми пречеше, защото го карах само съботно-неделно и по пистови мероприятия (дневни), но последната година реших да си го ползвам като ежедневка през лятото и нощем направо карам по усет В UK форума, обсъждат точно въпросните нови ЛЕД крушки и всички са много доволни от резултата. Прилагам една снимка на "петното" с ЛЕД крушките монтирани на английско фиат купе (с десен волан).
        Много добре.
        Сега, ако колегата покаже огледален образ от неговата, резултатът е ясен.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
          35W LED, 8000 лумена - феноменална лампа. 80 лв. за двете. Просто всичко пред теб се променя. Нито ксенона, а да не говорим там за разни халогени ултра лайф и т.н, немогат да светят така. Интензитета на светлината е уникален.
          Можеш ли да пуснеш някоя снимка как си ги монтирал и как светят на стена. По принцип има ли значение фара дали е с лупи или не?
          Alfa Romeo 159 1.9jtdm EX

          Comment


          • #35
            Аз предполагам, че тези ледове на лупи ще светят добре, както е и на английската снимка. При фаровете, проектирани за халогенна крушка, снопа се формира от пречупване на светлината от формата на рефлектора и оребрението на стъклото /където го има/.
            При лупите снопа се формира от пластина, която реже снопа под нивото на насрещния, така че вероятно не е чак толкова решаващо къде точно е разположен източника на светлина в самата лупа. Вероятно има някакво значение, но не е драматично като при халогенните фарове.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от novice Покажи съобщение
              Ами ти заедно с групичката дежурни форумни чички-"разбирачи" явно се имаш за някаква крайна инстанция, след която никой нищо нищо не знае и не може да опитва, някакъв извор, от който всички трябва да пием, щото... Ти така си мислиш... Карай си с газовите фенери отпред ако искаш, не ми пречиш със сухата си теория и безрезултатна практика. Това, че моторетката ти има кофти фар, въобще не значи, че всички ПС са така!
              Тва фарът какво трябвало да рисува къде го чете? В архаичната книжка за ГоУФ двойка или в нещо по-старо? Значи ако слушам сухата теория не мога да натъпча повече от 8ГБ мемори карта с СЕ К750 щото нямало да я чете... Ама естествено последното не е вярно, щото същият ще прочете и 256ГБ памет, че и работи с тях, просто към датата му на производство последната не е съществувала... Та така и с книжките от които се ограмотяваш, драги, понеже са писани от същите архаици, без въобще да са имали идея, че може някога ЛЕД технологията успешно да замести газовото кандило....

              Голфа незнам защо го намесваш, но ще те Осветля че когато го възтановявах (2014-та) му купих чисто нови фарове Хела от магазина, та не знам дали няма да се очудиш как може да светят тея газови фенери...
              Мотора има прекрасен фар които блести в момента навсякъде, но понеже е мотор предпочитам да е така (крушката вътре предполагам е точно кат твоите)!

              Направи една снимка с вече регулираните ти фарове (къси дълги или там каквото е останало) пред една стена и тогава ще говорим/пишем...

              И още нещо, пишеш нещо за книжките архаични и тн... Даваш ли си сметка твоите фарове на колко време са и за какво са мислени!?! Щото и те не са първа младост по спомени... драги...!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                Аз предполагам, че тези ледове на лупи ще светят добре, както е и на английската снимка. При фаровете, проектирани за халогенна крушка, снопа се формира от пречупване на светлината от формата на рефлектора и оребрението на стъклото /където го има/.
                При лупите снопа се формира от пластина, която реже снопа под нивото на насрещния, така че вероятно не е чак толкова решаващо къде точно е разположен източника на светлина в самата лупа. Вероятно има някакво значение, но не е драматично като при халогенните фарове.
                Източника на светлина, трябва да е точно във фокусното разстояние на лупата или фара. Затова евтините LED светлини не светят, въпреки добрите си параметри. Ще покажа утре, как светят при мен.

                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                  Източника на светлина, трябва да е точно във фокусното разстояние на лупата или фара. Затова евтините LED светлини не светят, въпреки добрите си параметри. Ще покажа утре, как светят при мен.

                  Много точно

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                    Източника на светлина, трябва да е точно във фокусното разстояние на лупата или фара. Затова евтините LED светлини не светят, въпреки добрите си параметри. Ще покажа утре, как светят при мен.
                    При теб с лупите няма толкова значение дали ще са хубави или не. Винаги ще се получава отрязък на светлината. Въпроса е останалата светлина дали ще е с необходимия интензитет или не.
                    Във фаровете с рефлекторите винаги става мазало с такива крушки.
                    Може ли да измериш твоите крушки спрямо референцията на страница 67 от документа? Двата най-важни параметъра са "e" и "f". Ако f излиза с повече от 0.5мм от позицията си към базата, винаги става мазало.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #40
                      ВО, светодиодните светят само в две направления повечето и две са им мъртви на близко разстояние

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        При теб с лупите няма толкова значение дали ще са хубави или не. Винаги ще се получава отрязък на светлината. Въпроса е останалата светлина дали ще е с необходимия интензитет или не.
                        Във фаровете с рефлекторите винаги става мазало с такива крушки.
                        Може ли да измериш твоите крушки спрямо референцията на страница 67 от документа? Двата най-важни параметъра са "e" и "f". Ако f излиза с повече от 0.5мм от позицията си към базата, винаги става мазало.
                        За съжаление вече ги служих, но точно "е" е фокусното разстояние. Точно там трябва да е светодиода. При онези които са с много малки диодчета, им е изместено "е"-то и затова нямат хубав фокуспред колата. Много полезно ръководство!
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                        Comment


                        • #42
                          Ето измерена H7 халогенна лампа.


                          Това е чертежа на моите LED



                          От 85 като извадим 40 се получава 45, колкото е измерено на първата снимка. Вижда се, че източника на светлина е поставен точно където трябва да е. Освен това, от другата страна на диода има още един. Аритметиката с pdf-a, който BO показа е вярна. Диода трябва да е на мястото на жичката в халогенната лампа, демек ( на чист български) фокусното разстояние на лупата или рефлектора, че и на сателитната чиния, ако искате .
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                          Comment


                          • #43
                            И е така, и не е така. Жичката свети навсякъде, докато LED-овете имат ъгъл на светене, т.е. имат и тъмни зони .
                            Attached Files
                            Last edited by dansguardian; d.m.y г., 16:48.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              И е така, и не е така. Жичката свети навсякъде, докато LED-овете имат ъгъл на светене, т.е. имат и тъмни зони .
                              Смешко това от Уикипедия ли го копира !
                              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Смешко това от Уикипедия ли го копира !
                                Смешкото си ти, аз съм дипломиран електронен инженер и поназнайвам. Извинявай, но не мисля да се впускам в дълги и задълбочени разяснения. И то ще направя това с една цел - да не четеш твърде дълго, че шифт мениджъра ти в пицарията, в която работиш (или болницата, в която сменяш подлогите на бедните италианци) ще те докладва, че не си изчистил в тоалетната следите от разтройството на прекалил с пикантните спагети италианец и може да се завърнеш в БеГе-то. Какво казваш на родата, че работиш в Италия?
                                П.С. Пропуснах да отбележа, че в изречението ти на края не трябва да има !, а ?. А защо, отговорът е ясен, но не и на теб.
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X